GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
pietrek261
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-01-22, 16:00
Lokalizacja: hhhhhh

GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: pietrek261 »

Witam
niestety modem m szwankuje, posiadam huawei e220 no i chciałem go dać na gwarancje ale mój ojciec podpisywał umowę i powiedział ze on tego ie popsuł wiec nie pójdzie do plusa ( posiadam iplusa ) czy bym mógł wysłać modem na gwarancje do producenta albo chociaż żeby ojciec napisał mi karteczkę ze zezwala na to abym ja decydował o umowie czy coś w tym stylu ??????



za pomoc dziękuje
Ostatnio zmieniony 2009-04-11, 08:50 przez pietrek261, łącznie zmieniany 2 razy.
FGAOFA
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: Jo_gurt »

pietrek261, jest możliwość ustawienia pełnomocnictwa, ale to i tak twój ojciec musiałby się wybrać do salonu z dowodem, żeby to zrobić. Ale może warto jeśli chce mieć całkowity spokój?
pietrek261
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2009-01-22, 16:00
Lokalizacja: hhhhhh

Re: GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: pietrek261 »

a do producenta mogę wysłać????
FGAOFA
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: Jo_gurt »

Nie sądzę, ale niech się wypowie ktoś kto wie na pewno.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: krystianb »

pietrek261 pisze:powiedział ze on tego ie popsuł wiec nie pójdzie do plusa ( posiadam iplusa ) czy bym mógł wysłać modem na gwarancje do producenta albo chociaż żeby ojciec napisał mi karteczkę ze zezwala na to abym ja decydował o umowie czy coś w tym stylu ??????
Jeśli chodzi o samą gwarancje na modem, to po prostu bierzesz modem, papierzyska i idziesz do plusa, nie potrzebna jest przy tym osoba, na którą wystawione są dokumenty, czytałem o tym na innym forum gwarancja idzie za rzeczą i nie jest przypisana do pierwszego właściciela. Żadnych pełnomocnict nie potrzeba. Do producenta cieżko raczej wysłać bo to chiny są. Co najwyżej do serwisu można by wysłać, jeśli taką możliwość przewiduje karta gwarancyjna.
Co do zarządzania umową to raczej nie za bardzo, ale do gwarancji to nie jest potrzebne.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
szmitz
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 888
Rejestracja: 2008-12-08, 17:10
Lokalizacja: DE:Uhingen

Re: GWARANCJA MOŻNA DO PRODUCETA ????

Post autor: szmitz »

Ja byłem na gwarancji i jeszcze wtedy miałem 17 lat też z modemem e220 bo oprogramowanie nie było wgrane i nie działał . Matka nie miała czasu iść więc wziołem umowę zakupu, modem, kartę gwarancyjną , zabierz rachunek ostatni i poszedłem . Problemu nie było przyjęli tylko powiedz że zgadzasz się na naprawę bezpłatną w ramach gwarancji bo mi w salonie napisali że zgadzam się zapłacić i kazałem im na nowo wypełnić zgłoszenie naprawy . Będziesz czekał 14 dni zanim go odeślą z Raszyna do salonu . Naprawia jakaś podrzędna firma nie Huawei. I teraz działa :ok: nie zapomni wyjąć karty sim w salonie bo możesz jej nie zobaczyć . Na pewno załatwisz .
Ostatnio zmieniony 2009-04-11, 09:39 przez szmitz, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ