Problem z LTE - Red Bull Mobile i ZTE MF820

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
alamokata
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2014-04-10, 10:38
Lokalizacja: Kraków

Problem z LTE - Red Bull Mobile i ZTE MF820

Post autor: alamokata »

1. Kupilem ZTE MF 820, o, ten: http://allegro.pl/najnowszy-modem-lte-z ... 67023.html

2. Kupiłem starter RBM.

3. Doładowałem kwotą 50 zł.

4. Zarejestrowałem się w Playu i uruchomiłem LTE (w panelu użytkownika Play24 LTE pokazywane jest jako włączone.

5. W modemie ustawiłem konfig Playa (apn internet, reszta pusta).

6. Gdy ustawiam komunikację 3G, działa bezproblemowo.

7. Gdy ustawiam "4G only" - modem pokazuje komunikat "Not Found Red Bull MOBILE".

Mieszkam w centrum Krakowa, więc nie wydaje mi się, aby był to problem z zasięgiem LTE. Zresztą w okienku sygnału mam pięć kresek.

Oprogramowanie modemu to najnowsza dostępna wersja.

Co robię źle, ewentualnie czego jeszcze mógłbym spróbować?
ODPOWIEDZ