Problem z Play- dlaczego zrywa połączenie?

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Marcin1976
Początkujący użytkownik forum
Posty: 12
Rejestracja: 2009-03-31, 20:11
Lokalizacja: Warszawa

Problem z Play- dlaczego zrywa połączenie?

Post autor: Marcin1976 »

Witam
Jestem troche zielony w temacie internetu bezprzewodowego.
Testuje Playa (przez 7 dni jest taka mozliwosc) i niby na poczatku bylo wygladało wszystko super. Szczegolnie miali niezły transfer. Ale po paru dniach wyłaża juz braki.
Głowny problem to że co mniej więcej 15-20 min wywala mnie z sieci (mam pełny zasięg). Mam Huawei160 i z tego co się tu doczytałem jest to modem który w ma jakiś problem z softwarem w Play-u. W statusie połączenie wyskakują mi 24 błędy. Pozatym nie wchodzą niektóre strony: np facebook.
Czy normalne jest że w statystyce (software playa) wykres szybkości ma forme sinusoidalną-czyli raz jest 1100kb/s a raz 0kb/s? (Ogólny transfer jest ok)
Dzieki za pomoc za nim podpisze z nimi cyrograf na rok.
M
Ostatnio zmieniony 2009-03-31, 20:43 przez Marcin1976, łącznie zmieniany 1 raz.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z Play- dlaczego zrywa połączenie?

Post autor: ja.michal »

Marcin1976, zajrzyj do :faq:
Tak informacje o ustawianiu stałych adresów DNS. Może coś dać.
W wieczornych godzinach tak się dzieje czy non stop?
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Problem z Play- dlaczego zrywa połączenie?

Post autor: YaHooo »

Marcin1976 pisze:Głowny problem to że co mniej więcej 15-20 min wywala mnie z sieci (mam pełny zasięg).
To może być problem sieci, modemu, komputera. Musisz pobadać na innym komputerze jakie są ustawienia oszczędzania energii, itp.
Marcin1976 pisze:W statusie połączenie wyskakują mi 24 błędy
To wskazuje na modem.