Co wiadomo:
Mobile Partner pluje takim oto info:
Polecenie AT^CARDLOCK:Device name: E173
Serial number: QZA5TB10B0907678
Hardware Version: CH1E173SM
Firmware Version: 21.045.06.00.55
Software Version: 23.009.05.03.1014
Modem pewnie miał ściąganego simlocka, ilość wykorzystanych prób to 10/10, nie idzie zresetować licznika programem "Sola GSM Calc", chociaż wątpię że to jest przyczyną ponieważ status urządzenia to UNLOCKEDAT^CARDLOCK?
^CARDLOCK: 2,0,0
OK
Syscfg:
Ja już nie mam pomysłów, może ktoś miał taki problem i mógłby mnie naprowadzić na rozwiązanie...^SYSCFG: (2,13,14,16),(0-3),((400380,"GSM900/GSM1800/WCDMA2100"),(280000,"GSM850/GSM1900"),(3fffffff,"All bands")),(0-2),(0-4)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.