Jaki sprzęt kupić do użytku domowego?

Dobór routerów 4G/5G, modemów, terminali FWA, punktów dostępowych i pozostałych urządzeń dostępowych.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Jan11
Początkujący użytkownik forum

Jaki sprzęt kupić do użytku domowego?

Post autor: Jan11 »

Cześć,
czy będzie ktoś na tyle miły i doradzi jaki router kupić do LTE w Play, w poniższej lokalizacji: Warszawa, Wola, ul. Szańcowa. Niestety nie ma możliwości podłączenia inter. po kablu.

https://goo.gl/maps/ifcHBnCMqPDSHd336

Ofertę Play pod względem szybkości wybrałem samodzielnie dla ww. lokalizacji, z uwzględnieniem mapy z położeniem BTS więc jeżeli znajdzie się ktoś, na tyle miły żeby zweryfikować również ewentualnego dostawce, to będę wdzięczny za pomoc. Łącze będzie wykorzystywane do użytku domowego i do pracy zdalnej. Kompletnie nie znam się na temacie więc każda pomoc będzie miłe widziana.

Pozdrawiam,
Jan
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: Jaki sprzęt kupić do użytku domowego?

Post autor: wojteks »

Mapa to jedno a testy na karcie prepaid są ważniejsze w danej lokalizacji. Pokaż wyniki z programu netmonster (android) i speedtesty na współczesnym smartfonie.
Nie pomagam na PW!
Jan11

Cześć,
ok, dzięki. Mógłyś podpowiedzieć jaką apkę użyć na iOS?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

Nie, nie używam.
Nie pomagam na PW!
Jan11

Cześć,
nie znalazłem odpowiednika netmonstera na iOS więc poniżej za załączam wyniki speedtestu dla sieci Play, T-mobile oraz Orange wykonane telefonem iPhone 6s. Z tego co rozumiem, najlepiej wypadł T-mobile więc moje pierwsze założenia oparte na mapie BTS były błędne. Prośba o potwierdzenie czy w rzeczywistości T-mobile wyszedł najkorzystniej i jaki router, jako bardziej doświadczeni użytkownicy moglibyście zaproponować. Z routerem chciałbym się zmieścić w. budżecie do około 500 zł chyba, że jest sens dla zastosowań domowych i pracy zdalnej inwestować więcej. Będę wdzięczny za pomoc.

PS.